Monday 3 May 2021

Wat te doen als de ontvanger geen e-mail heeft ontvangen die is verzonden vanuit Gmail?

Gmail is een elite-platform voor e-mailuitwisseling dat de favoriete keuze is van miljoenen gebruikers over de hele wereld. Met Gmail kunt u berichten delen via e-mail, nieuwsbrieven verzenden, afbeeldingen en video's doorsturen en ook onze uitnodigingen voor vergaderingen en evenementen sturen. U kunt voor zoveel dingen een Gmail-account gebruiken en het leven gemakkelijker maken door de opwindende tools van Gmail te gebruiken. Het verzenden van e-mails via Gmail is buitengewoon snel, maar soms kunt u problemen ondervinden bij het verzenden van e-mails naar uw vrienden, collega's of klanten. Als u problemen ondervindt bij het verzenden van e-mails en een e-mail die door uw Gmail-account is verzonden, niet is aangekomen op het Gmail-account van de ontvanger, is dit het juiste artikel voor u.


Volg de onderstaande stappen in dit artikel van gmail klanten nederland om het probleem op te lossen en om de hoofdoorzaak te achterhalen waarom je e-mail niet direct wordt verzonden.


Stappen die u moet doen als de ontvanger geen e-mail heeft ontvangen van Gmail


1. Zorg er allereerst voor dat de e-mail door uw account is verzonden door de map SENT voor uw Gmail-account te controleren.

2. Controleer vervolgens de map DRAFT en zorg ervoor dat de e-mail er niet is.

3. Als u internetproblemen ondervindt, controleer dan de OUTBOX om er zeker van te zijn dat de e-mail er niet is.

4. Als de ontvanger een langzame of slechte verbinding heeft, kan het zijn dat hij gedurende een hele tijd geen e-mail ontvangt.

5. Controleer bovendien het gedeelte over de geplande map om er zeker van te zijn dat u niet per ongeluk een andere tijd of datum hebt geselecteerd voor het verzenden van het bericht.

6. Als u een e-mail naar Outlook of Apple Mail-client verzendt, probeer dan de Gmail-app te gebruiken om de e-mail te verzenden.

7. Vraag de ontvanger ook om de spammap op e-mail te controleren en zorg ervoor dat de ontvanger u niet heeft geblokkeerd.


Als de bovenstaande stappen u niet hebben geholpen met uw problemen, neem dan contact met ons op door ons Gmail telefoonnummer te bellen en neem contact op met de meest ervaren en goed opgeleide Gmail-agenten in ons Helpcentrum. We bieden snelle en gemakkelijke oplossingen voor alle Gmail-vragen en lossen problemen onmiddellijk en zonder vertraging op.

Oorspronkelijke bronblog :- https://telegra.ph/Wat-te-doen-als-de-ontvanger-geen-e-mail-heeft-ontvangen-die-is-verzonden-vanuit-Gmail-05-03

No comments:

Post a Comment